Content Monitoring

Problemen vinden en oplossen voordat je er last van hebt

Het overkomt iedereen: problemen binnen de website die een negatieve impact hebben op jouw bezoekers en jouw succes in zoekmachines. Dat is waarom wij ContentKing zijn gestart: omdat wij het zat waren dat wij steeds verrast werden door problemen wilden wij een tool ontwikkelen die websites in de gaten houdt en ons op de hoogte bij van problemen.

Problemen vinden en oplossen voordat je er last van hebt

Met ContentKing kan je er zeker van zijn dat wanneer er iets belangrijks gebeurt binnen jouw website je hiervan op de hoogte wordt gesteld. Dit geeft je de kans om problemen op te lossen voordat bezoekers en zoekmachines hier last van ondervinden. Dankzij ContentKing wordt je nooit meer verrast.

Een tijdlijn voor jouw website

ContentKing geeft je een tijdlijn waarop je precies kan aflezen wat er binnen jouw website gebeurt. Met de Activiteiten-tijdlijn ben je binnen de kortste tijd weer helemaal up-to-date met de belangrijkste gebeurtenissen binnen jouw website!

Een tijdlijn voor jouw website

Zie in één oogopslag wat er sinds de vorige keer veranderd is, of wanneer je in een nostalgische bui bent blader je terug naar de begindagen sinds je met ContentKing aan de slag ging. Wat je ook maar wil, je vindt het met het Activiteiten-overzicht.

Historische wijzigingen

Content is de belangrijkste succesfactor voor iedere website. Waarom is het dan zo lastig om content wijzigingen bij te houden? Met ContentKing is dat niet langer het geval: wij houden nauwkeurig alle wijzigingen bij en maken deze eenvoudig doorzoekbaar.

Kies een tijdsperiode en ContentKing toont precies welke pagina’s zijn toegevoegd of verwijderd, welke pagina’s veranderd zijn en welke problemen zijn opgelost. Ga met ContentKing aan de slag om alle relevante wijzigingen binnen jouw website bij te houden.

Historische wijzigingen

Veel voorkomende use-cases

Historische wijzigingen zijn zeer handig, met name in de volgende situaties:

  • Maandelijkse rapportage: vergelijk eenvoudig de huidige staat van de website met vorige maand.
  • Migraties: wees er zeker van dat alle content succesvol is verhuisd naar de nieuwe locatie.
  • Onderzoeken waarom bepaalde pagina’s minder verkeer uit zoekmachines krijgen.
  • Bijhouden van alle content wijzigingen sinds de start van het optimalisatie-traject.
  • Ervoor zorgen dat jouw website nog steeds in goede conditie is na een CMS update.