Content Marketing vanaf 2020

  • 19 juni 2020
  • Steven van Vessum
Met Jeff Coyle, mede-oprichter en Product Manager bij MarketMuse, praten we over de toekomst van content marketing en welke rol AI daarin zal spelen.
Lees het hele artikel

Featured Snippets anno 2020

  • 26 mei 2020
  • Steven van Vessum
Brodie Clark, een Australische SEO Consultant, legt uit hoe het ervoor staat met Featured Snippets anno 2020. Moet je nog steeds inzetten op positie 0?
Lees het hele artikel

Hoe je Data Science kunt gebruiken voor SEO

  • 23 maart 2020
  • Steven van Vessum
JR Oakes, Senior Director, Technical SEO Research bij Locomotive, legt uit welke rol Data Science speelt binnen SEO, hoe het je veel tijd kan besparen en je tot een betere SEO kan maken!
Lees het hele artikel

Hoe te slagen in Enterprise SEO

  • 22 februari 2020
  • Steven van Vessum
Ron Cierniakoski, Operations Manager bij Terakeet, legt uit hoe te slagen in Enterprise SEO en waarom het zo essentieel is verder te kijken dan alleen naar omzet door organische zoekresultaten.
Lees het hele artikel

Schaal jouw SEO-bureau op met deze tips van Hannah Thorpe

  • 2 augustus 2019
  • Steven van Vessum
Hannah Thorpe, Business Director bij Found, legt uit hoe je jouw SEO bureau kunt opschalen. Het gaat niet alleen over het vinden van veel klanten, het gaat over het vinden van de juiste, het werven van de juiste mensen, snel falen en leren van je fouten en meer. Krijg een inzicht in haar strategie om een SEO bureau op te schalen!
Lees het hele artikel

Technische SEO: wat is het en waarom is er een groeiende vraag naar?

  • 1 juli 2019
  • Steven van Vessum
Ik denk dat de technische kant van SEO het belangrijkste onderdeel is! Het is net als het bouwen van een huis: je hebt een goede, sterke technische fundering nodig om de rest er bovenop te bouwen - de content en de links. Ik zie zo vaak sites die echt goede content en veel relevante links hebben om vervolgens enorm te worstelen om goede organis...
Lees het hele artikel

Onbewuste onbekwaamheid: waarom het gevaarlijk is voor SEO's en hoe het te overwinnen

  • 18 juni 2019
  • Steven van Vessum
Als je jezelf niet controleert, je eigen prestaties en methoden niet valideert, en aanneemt dat je het goed doet omdat je “XX jaar ervaring” hebt, zou je onbekwaam kunnen worden en je daar helemaal niet bewust van zijn. Chris Green, Head of Marketing Innovation, Footprint Digital Hi Chris! Kun je ons iets over jezelf vertellen? Ik ben Head of ...
Lees het hele artikel

Knowledge Graph: wat is het en waarom is het belangrijk?

  • 26 mei 2019
  • Steven van Vessum
Hoi Jason! Kun je jezelf kort voorstellen? Ik ben een consultant in Digital Marketing en SEO, en ik reis momenteel de wereld rond als een digitale nomade. Reizen van conferentie naar conferentie, wonen in hotels. Je hebt misschien wel eens gehoord van mijn #SEOisAEO podcast waarin ik echt slimme mensen spreek over hun specialistische onderwerp...
Lees het hele artikel