Online marketing draait om het vooruithelpen van de business. Zichtbaarder zijn dan je concurrenten, meer verkeer en conversies genereren, en de KPI’s die de business aandrijven verbeteren. Daarom lanceren wij vandaag een nieuwe feature die op een duidelijke (en schitterende) manier jouw voortgang visualiseert: het ContentKing Dashboard!
De eerste metrics die je ziet op het dashboard zijn website conditie en het aantal pagina’s. De website conditie is ideaal voor het spotten van onverwachte problemen, terwijl je in het aantal pagina’s snel op de hoogte bent van content wijzigingen. Beide metrics worden gevisualiseerd op een intuïtieve grafiek, en tonen de ontwikkeling over een bepaald tijdsbestek.
Een andere belangrijke metriek die we bijhouden in het dashboard is het aantal openstaande issues per categorie. En om het nóg nuttiger te maken, zijn deze statistieken inzichtelijk voor essentiële en normale pagina’s. Op deze manier heb je een mooi overzicht van waar en hoe je aan het verbeteren bent. Want wees eerlijk: niets geeft meer voldoening dan het wegwerken van vervelende issues en de grafieken real-time zien mee te veranderen!
We hopen dat je net zoveel plezier beleeft aan deze nieuwe feature als ons, en onthoud: blijven optimaliseren!